Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

Oferta Oferta

Max-letterZamów Max-Letter

Jeśli chcesz za pośrednictwem poczty elektronicznej otrzymywać najświeższe informacje branżowe, zaloguj się i wyślij nam swój adres e-mail

KontaktSzybki kontakt

Kontakt Masz pytania wymagające natychmiastowej odpowiedzi? Nasz dział handlowy jest do dyspozycji...

MAX-LETTER

06/20102010-07-06

Obejrzyj wideo odsłaniające tajemnice technologii zdobienia

Przygotowaliśmy dla Państwa 6 filmów, które w pełni wyjaśniąją procesy technologiczne dla wszystkich metod zdobienia kubków. Po wejściu na podstrone wystarczy kliknąć na ikonkę wybranej technologii, co spowoduje uruchomienie danego filmu.

więcej >>>

Maxim przyjazny środowisku.

Od ponad miesiąca w firmie Maxim funkcjonuje jedna z najnowszych ekologicznych oczyszczalni ścieków. Zastosowanie najnowszej niemieckiej technologii pozwala w pełni neutralizować płynne odpady powstające podczas procesu druku. Oczyszczalnia jest rozwiązaniem, które w pełni spełnia najbardziej rygorystyczne normy dotyczące ochrony środowiska.

PROMOCJA LIPIEC / SIERPIEŃ 2010




Kubek: PEAK biały

Cena cennikowa
dla KLIENTA OSTATECZNEGO: 4,85 PLN
Nowa cena po 20% rabacie: 3,88 PLN


ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >

* cena dla klienta finalnego, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku




Łyżeczka: SPOON
kolory: biały, pomarańczowy, czerwony, granatowy

Cena cennikowa
dla KLIENTA OSTATECZNEGO: 1,50 PLN
Nowa cena po 20% rabacie: 1,20 PLN


ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych >

Klient wirtualny czy rzeczywisty ? Socjotechnik radzi.

Prawie cała Polska zastanawia się, kogo wybrać nad prezydenta, tymczasem większość wyborców w życiu nie widziała żadnego z kandydatów. Potrafimy zatem wznieść się na poziomy emocjonalnych decyzji, tak naprawdę ufając, że obrazy wirtualne odpowiadają realnemu światu. Skoro mówimy "to jest mój kandydat" to dlaczego mamy nie powiedzieć "to jest nasz klient", znając go jedynie z przekazów elektronicznych? Do tego wszystkiego dochodzą elektroniczne pieniądze i podpisy, które również nie wymagają fizycznego kontaktu partnerów biznesu. W sumie - świat wirtualnych kontaktów, zwłaszcza w branży reklamowej - wydaje się całkowicie trafionym rozwiązaniem. Ale wszyscy czujemy, że czegoś tu brakuje. Tym czymś jest żywa interakcja. Pod tym pojęciem rozumiemy taki rodzaj spotkania, w którym z uwagi na bezpośredni kontakt ludzi, może dojść do wzajemnego wpływu aktywności życiowej. Ludzie, podobnie jak wszystkie istoty żywe udzielają sobie informacji z zakresu osobistej energii wyłącznie wtedy, kiedy wzajemna stymulacja zachowań nie ma do końca gotowego scenariusza. Stąd konieczne są spotkania z żywym klientem w żywej rozmowie. Po co? Aby zmienić nastawienie do siebie. I siebie do innych. Tylko to rozwija.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: