Oferta
- Produkty
- Kubki
- Kubki sublimacyjne
- Kubki szklane
- Filiżanki
- Zestawy
- Kufle
- Szklanki
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Lampiony
- Mood Sets
- Zamówienia specjalne
- Opakowania
- Nowości
- Produkty z Unii Europejskiej
- Galaxy Collection
- Świece reklamowe
- Stany magazynowe
- Nice Price
- Kalkulator
- Złóż zamówienie
- Sprawdź status zamówienia

Zamów Max-Letter


MAX-LETTER
Obejrzyj wideo odsłaniające tajemnice technologii zdobienia
Przygotowaliśmy dla Państwa 6 filmów, które w pełni wyjaśniąją procesy technologiczne dla wszystkich metod zdobienia kubków. Po wejściu na podstrone wystarczy kliknąć na ikonkę wybranej technologii, co spowoduje uruchomienie danego filmu.
Maxim przyjazny środowisku.
Od ponad miesiąca w firmie Maxim funkcjonuje jedna z najnowszych ekologicznych oczyszczalni ścieków. Zastosowanie najnowszej niemieckiej technologii pozwala w pełni neutralizować płynne odpady powstające podczas procesu druku. Oczyszczalnia jest rozwiązaniem, które w pełni spełnia najbardziej rygorystyczne normy dotyczące ochrony środowiska.
PROMOCJA LIPIEC / SIERPIEŃ 2010
|
ZAPYTAJ o rabat dla Agencji Reklamowych > * cena dla klienta finalnego, nie obowiązuje przy zamówieniach na kubki bez nadruku |
|
|
Klient wirtualny czy rzeczywisty ? Socjotechnik radzi.
Prawie cała Polska zastanawia się, kogo wybrać nad prezydenta, tymczasem większość wyborców w życiu nie widziała żadnego z kandydatów. Potrafimy zatem wznieść się na poziomy emocjonalnych decyzji, tak naprawdę ufając, że obrazy wirtualne odpowiadają realnemu światu. Skoro mówimy "to jest mój kandydat" to dlaczego mamy nie powiedzieć "to jest nasz klient", znając go jedynie z przekazów elektronicznych? Do tego wszystkiego dochodzą elektroniczne pieniądze i podpisy, które również nie wymagają fizycznego kontaktu partnerów biznesu. W sumie - świat wirtualnych kontaktów, zwłaszcza w branży reklamowej - wydaje się całkowicie trafionym rozwiązaniem. Ale wszyscy czujemy, że czegoś tu brakuje. Tym czymś jest żywa interakcja. Pod tym pojęciem rozumiemy taki rodzaj spotkania, w którym z uwagi na bezpośredni kontakt ludzi, może dojść do wzajemnego wpływu aktywności życiowej. Ludzie, podobnie jak wszystkie istoty żywe udzielają sobie informacji z zakresu osobistej energii wyłącznie wtedy, kiedy wzajemna stymulacja zachowań nie ma do końca gotowego scenariusza. Stąd konieczne są spotkania z żywym klientem w żywej rozmowie. Po co? Aby zmienić nastawienie do siebie. I siebie do innych. Tylko to rozwija.

Czytaj poprzednie wydania Max-Lettera: